Vuxenpoäng!

Nej nu ska jag börja göra mig klar för jobbet.. 16:00- 20:15.. Kommer hem till halv 9, precis då playa del sol slutat:( aja, man har väl ett liv utanför tven och datan också.. Det har jag faktiskt märkt i dag. Har hunnit med jättemycket genom att ställa klockan och gå upp i tid. Faktiskt riktigt skönt att veta att man gjort nått av sin half lediga dag.. Varrannan helg går ju åt att jobba.. Men är man anställd och har ett jobb så får man vara nöjd. För det är jag.. Ett vuxen poäng skulle jag tycka!! Tjenna bitch! Men jag tycker faktiskt det.. Jag har körkort, bil, eget hus och ett jobb.. Vad kan man mer begära när man går i skolan och pluggar fortfarande liksom!! I´m the best!

YahYah.. Ses folket för nu ska jag fixa fler vuxenpoäng till mig.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0