Vill ha en kattunge!!

Nu har jag varit hem till pappa en sväng och kollat läget. Pappa och Sanna är inte hemma, de är i Las Palmas.. Så Mary-Linn är hemma med hennes mormor. När jag kom förbi satt de och bakade pepparkakor..Mumma!! Sen var jag bara tvungen att kolla på pappa och Sannas valpar, hur sööööta som hellst! Helt galna oxå! Skulle försöka ta kort på de, men det gick inte så bra.. De var överallt!!

Sen håller jag även på att fundera på att skaffa katt. Och nu är det så att de har precis fått kattungar oxå!! Hur söta som helt.! Precis öppnat ögonen! Åhh jag vill bara ha en! Så jag var bara tvungen att ligga och gosa med de ett tag. Höhö ... Kan vara rätt skönt att få sällskap när man bor själv ju :) Sen öppnade jag ett efterlänktat brev!! Där stod det hur mycket jag får i lön i morgon!! Iiiiiiiiiiiiiihhhhh, yess yeeeesss!! Jaaaa!! Så glad blev jag när jag öppnade det.. Höhö.. Efterlängtat. Men nu ska jag spara faktiskt! Vill inte slösa bort allt man tjänar ju!!

Men men nu ska jag ut och gå min powewalk runda.. :)

Kvällens låt - Jag Ger Dig Min Morgon - Håkan Hellström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0