Viiilken härlig dag, na na naa naaa!

Oj var ska jag börja. I går kom kväll åkte jag upp och hämtade Moa vid macken där hon stod med sin påse chirre i handen. Vi åkte tillbaka hit och satte oss för att prata igenom veckan som varit. Vi satte oss med vår chips och dip och började kolla på playa del sol. Så jävla underbart program alltså. Sedan fortsatte kvällen i högt tempo, men vi han med en hel del saker iaf. Bland annat fixa min blogg, Moa han plugga lite och såååå klart kolla på Jävulen bär Prada. Skön film med en sjukt söt skådis i. Som alltid när vi kollar på film somnar Moa eller blir sjukt rastlös. Denna kväll blev hon MYCKET rastlös och hon satt och pratade igenom typ heeela filmen, men men, jag har sett den förut så det var okej ändå. Kvällen slutade med att jag somnade när Moa försökte prata med mig, Halllå klockan var typ 1! Inte konstigt att man är trött om man suttit på tåg, varit i stan och handlat med mormor OCH varit med spralliiiiga Moa :) men det var kul.

I morse när vi vaknade var jag verkligen i zombie, medan Moa typ flööög upp i sängen, fattar inte hur människan kan var så sjukt morgonpigg. På bussen in till Nortan kom Linn på och vi växlade några ord med henne, men jag somnade ganska snabbt. Kul att man vaknar av att bussen står på stationen och folket har börjat kliva av, och där sitter jag och sover liksom..!! Daahh!! Pinsamt! Dagen forstätter med Historia och sedan lunch, mindre god. Sedan följer Frida och Martin med till Coop där jag ska handla en födelsedagspresent till min kurre Isabella som fyller 5 år i dag! Hipp Hipp Hurra !! Sedan blev det svenska och hemgång. Eftersom det börjar bli en tratition att jag somnar på bussen så gjorde jag såååklart på vägen hem oxå... Vaknade av att bussen började sakta in vid Gottröra macken, då jag ska av liksom! Som tur är har någon redan plingat, så nyvaken stapplar jag av bussen ned till bilen och kör hem.

Gick över till kusinerna direkt och fikade och åt en massa gottigotti, blandannat min favvo "kaka". Den kommer från Chokolate i Rimbo och är en "tryffel vitchoklad lime tårta"! Så underbart god. Efter en massa fika och prat med pappa hans sambo Sanna, lillsyrran Mary-Linn, farmor + farfar, faster och hennes två barn gick jag in till mig. Där satte jag igång med att städa och fixa lite. Hade en sådan energi, (kan bero på allt socker som var i tårtan kanske) Höhöh... Men sedan satte jag mig för att plugga Historia. Duktiga ja! :) Läser om Kalmarunionen, börjar faktiskt förstå vad det hela är för nått nu.. Efter det kom Annette och vi gick ut för att gå en poerwalk runda. Jag var taggad på att springa, men inte Annette i dag. Så i morgon blir det gymet.

Nu ska jag FAKTISKT sätta mig igen och plugga Historia. Känner mig rätt duktig som tar tag i det här nu:) Föresten i morgon kommer JESSI hem från Thailand. Fatta vad brun hon ska vara alltså! Usch så i morgon innan jag träffar henne ska jag och Moa sola, måste ju se någorlunda brun ut i jämnförelse med henne liksom! Höhöh. Försöka går ju...



Puss och Kram

Erica...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0