Vart tod min kväll vägen?!

Men hallåå, Vart tog min kväll vägen??!! Jag satt och pluggade nyss och sedan hoppade jag in i duschen, men sen då!?!?! Vad Fan har jag gjort fram tills nu! Klockan har nu hunnit bli 11 och jag har inte gjort något jag hade planerat att göra.. Jag Skulle ha velat göra mycket mera saker.. Men men.. En sak som man nästan kan skriva Historia om är att Erica inte har kollat på Tv nått i dag..  Brukar alltiiiiid ha den på i bakgrunden. Men icke i dag inte. Känns faktiskt mycket bra att inte ha slösat så mycket tid framför den bruken, men istället har jag suttit en lite stund här :) Men en sak har jag kommit fram till. Det är att jag har börjat gilla att plugga igen.. Måste nog bero på att jag har lite press på mig eller för att jag har vilat upp mig på lovet. Vem vet.. höhö Jag känner liksom en lite glöd efter att läsa och lära mig mer. Jag HOPPAS verkligen att detta håller i sig. Det vore ju helt underbart! Men vi får se!

I morgon kommer Jessi som sagt hem, känner mig sjukt taggad över att få träffa henne, sorry om jag tjatar om det, men jag har inte träffat bruttan på mer än två veckor liksom!?!?


VÄSTERVIK SOMMAR 2009, oförglömligt! Kärlek till Kvinnan! <3

Seee yaaahhh

Rajkiii...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0