Usch vilken dag!

Usch vilken dag!! Den började med att jag försov mig, trott att jag hade sovmorgon och började inte fören 10:20.. Kom till skolan cirka 10 minuter för sent efter att jag hämtat Mickis. Arbetade på som bara den men mitt företag, Mini Moto UF. Känner mig hur stressad som helst, fast jag egentligen inte skall behöva göra det. Har faktiskt det mesta under kontroll.. Åkte till ÖB med Moa för att handla lite marknadsföringsmaterial. Blev dock två adventljustakar till mig själv också. Eller inte till mig utan till mitt hus, så på så sätt lite till mig då.. :) Sen blev det att åka och sola. Hur skööööönt som helst.

Sen åkte jag och Moa vidare hem till min morbror för att lämna bilden. För det är nått fel med den, vet dock inte vad. Sen skulle jag få låna en annan bil som länge. När jag kommer fram står en stoooooor skåpbil där.. Jag tror jag nästan dog alltså... På vägen mot Rimbo låg jag i en hastighet på cirka 30-40 kilometer i timmer.. Hade väl som högst 11 bilar bakom mig. Och när det körde om lade det sig på tutan och lackade sönder. (hade jag också gjort)

Det slutade iaf med att pappa och farfar fick hämta mig i Rimbo och farfar fick köra den stora bilden hem... Moa höll mig sällskap under tiden som tur var :) Sen var det raka vägen till ett ställe där jag skulle trycka mina tröjor och sen hem. Fort slänga i mig mat för att sedan åka till mig med brontobilden för att ut och gå med Annette, (powerwalk). Och nu ska jag sätta mig och fixa ytterligare lite saker till mitt företag. Börjar dra i hop sig ganska ordentligt.

Talk to you later!!

// Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0