Ta det lungnare?

Jag har skaffat mig en ovana. Jag sitter alltid och slänger i mig maten framför datan.. Men det kanske inte är så konsigt när jag sitter själv. Vem ska jag prata med liksom.. Då får det bli datan i stället. Men för det skulle jag inte behöva kasta i mig maten.. Det är väl för att just nu känner jag mig stressad för jag ska äta nu, duscha och sen kolla på Bonde söker fru när det börjar vid 20:00.. Sen får vi se om det är Paradise Hotel i dag.. Haha.. Noll koll på vad som går på tven liksom.. Asså jag kolla nästa bara för att se när Roger gör bort sig, det är kul. Men samtigt, hur snällt är det på en skala.. Han kan ju inte rå för att han är som han är.. Men seriöst! Bo hemma när man är 43!!! Vad är problemet. Skillnad vore väl de om han byggt ett eget hus på gården eller nått, men att bo på övervåningen och låta gammla mamma göra allt.. Jag skulle aldrig acceptera det om mitt/mina barn skulle göra det... Glöm det! haha!!

Hahaha nu kom det precis en låt om som går "no stress" det passar ju för mig nu.. haha!!

// Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0