Städaaaa

I går var det lungt på jobbet. Eller det var lugnare än i lördags iaf. Innan jag åkte hem stannade jag till vid statiol för att lämna av lite kläder till en sådan där insamlingssak.. Ett till vuxenpoäng! Sen också för att träffa Moa och Jessi en snabbis.. Eller det blev ingen snabbis för vi stod typ där i 45 min!! Försökte få med de hem men Jessi skulle upp tidigt och gå till skolan.. Jag och Moa är ju som sagt lediga. Så det blev en egen kväll denna dag med framför en film på 4 an. Sen fixade jag lite med mina blommor och krukor jag köpte. Det blev jättefint. Kommer in en bild på det senare.

I dag gick jag upp ganska tidigt i alla fall.. Skulle ha gått upp vid 10 men det blev 20 minuter längre. Kände att jag var värld det.. Höhö.. Sen bar det av till pappa för att städa ur min lagerlokal till mina fyrhjulingar. Det kommer snart, så det är bra om så mycket som möjligt är klart tills dess. Så det var snabbt fixat (1 timme), med sång och städning. Och nu sitter jag hos pappsen och väntar på att han ska komma hem och godkänna städningen.. höhö... Sen ska jag försöka hinna med att binda en egen krans att ha på dörren hemma hos mig... Myyyyys! :)

// Erica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0