Soooooovmorgon

Nu har jag nästan precis kommit tillbaka från ännu en powerwalk runda. Det var skönt, men nu känner jag att det måste bli dags att träna överkropp på gymet istället. Det har liksom inte blivit av, mycket för att jag inte vill gå dit själv och för att Annette inte har kunnat.. Men jag hoppas på att vi tar tag i det snart.. Har ju lovat mig själv att jag ska vara i trim i sommar/studenten.. Höhöh.. Får väl se hur det går...

I morgon har jag iaf sovmorgon till klockan 10.20 så det är najs.. Hihih.. Funderar bara på vad jag ska göra nu, Känns lite onödigt att inte göra nått när man inte behöver gå upp så tidigt... Jaja jag kommer säker på nått.. :)



//Rajkii..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0