Skrotbilar!!

Usch vad jag är trött, sitter och slö tittar på Heart breake hotel eller hur satan det stavas.. haha Funderar på att ta fram chipspåsen och smaska lite.. Haha.. Skulle ha pratat med mamma i dag om min bil. Asså enligt pappa håller typ min växellåda på att rasa! Inte sååååå roligt.. Jag HATAR verkligen gammla bilar! Det är bara en massa problem med dem. Jag vill bara ha en bil som jag kan hoppa in i, starta och åka. Sen ska den bara rulla på så tills jag inte vill ha den längre.. Men jag har haft sådan otur med bilar att jag verkligen är less på de nu.. Första bara dog, böt lite grejer, sen gick den, sen totaldog den och gick inte att få liv i den. Nummer två; Vältes i Rimbo, insparkad ruta och totalt mörbultad, sen nu den här som växellådan håller på att rasa i.. Sen har jag ju haft bilar där i mellan, men de har de inte varit något fel på, men jag har inte behållt de ändå.. Fan vad less jag blir alltså!!!

Får väl glädja mig åt att jag snart kommer få en lite kissekatt hem till mig, som bara kommer bli miiiiiin!! Åhh äntligen lite sällskap!


Någon av dessa söta saker kommer att bli min inneboende inom några veckor:)


Troligtvis den här.. Något exempel på namn!? :)

//Erica

Kommentarer
Postat av: moa

mutti så klart!

2009-11-16 @ 16:45:15
Postat av: moa

eller HÖÖÖÖNÖ

2009-11-16 @ 16:45:35
URL: http://myhoneybun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0