Skogshuggare

Blev en lung lördagkväll. Satt och kollade på Robbinsson och sen började jag kolla på Transformens eller hur det stavas men somnade dock vi 10..  Sen ringde klockan i dag vid 9 och jag åkte bort till pappa. Åt först frukost men sedan bar det av med fyrhjuling till skogen med pappa. Där skulle jag plocka massa saker som jag tänk att jag ska ha i min moter, men också som juldekorationer på dörren och utanför. Kom tillbaka och ställde mig och lagade lunch, Spagetti och köttfärssås alla Ericas ! Jätte gott! Sen var jag tvungen att lägga ur sommardäcken som jag haft i min bil ett antal månader. Haha.. Sen åkte jag hem och lastade ut de jag hämtat i skogen och sedan tillbaka till pappa igen för att ta med mig matlåda hem.. Och nu ska jag snart hoppa in i duschen för att sedan åka och jobba.. Drygt som fan!!! Orkar inte...

Gick in på facebook som jag inte gjort på länge och kände hur lusten bara gick ur mig.. Usch vad livet är segt just nu.. Faktiskt så längtar jag efter en famn att krypa nära intill och bara känna en annan persons värme.. Men men.. Jag får väl vänta på att min katt kommer så får jag mysa med den, men det är ändå inte samma sak.. Usch vad jag sitter och beklagar mig.. Jaja... Bra kvinna reder sig själv.. Just vad jag är.. Men ibland vore det inte fel med en man i huset, höhö.. Aja..

Jag vet iaf vad jag vill bli nu, så jag får väl lägga energi på det! ! !


// Erica..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0