Sista dagen på veckan...

Ja vad ska man säga om dagen... Vaknade hos Moa i dag, vi låg kvar i sängen och kollade på tv samtidigt som vi käkade det som var kvar från våra pizzor i går. Sedan var lilla jag tvungen att gå till jobbet... Det gick rätt bra, men jag har haft en dunkande huvudvärk hela eftermiddagen och samtidigt kännt mig förskyld. Så jag stannar nog hemma i morgon.. Blir bäst så, känner att jag inte har lust att bli förskyld igen...

Sen gjorde jag världens chansning och chansade på att bensinen i bilen skulle räcka hela vägen hem. Jag har inte tankat den sen jag och Moa åkte till Uppsala i torsdags, och då tankade vi bara i 100 kronor! Haha! Kom hem iaf och nu blir den duschen. Känner för en slapp kväll framför en film eller nått, mår som sagt inte såååå bra.. Kan må bättre liksom.

Ciaoo!!

Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0