Rekord? Vi får se.

PartyPinglan Erica.. Haha det är lite roligt att folk hör av sig och räknar med att jag är ute och partayar! Hehe. Det var så förut, men som sagt jag och Moa försöker slå rekord. Men vi har redan börjat prata om att gå ut i morgon eftersom det är löningshelg och jag jobbar nästa helg. Det har gått två eller tre helger sen förre utgången så ganska duktiga har vi varit om vi går ut i morgon.

Nu har jag provat ytterligare en nyhet från Marabou, ni kankse inte tror att jag inte gör annat än att äta choklad, men det var faktiskt jättelänge sen jag åt det sist och i onsdags fick jag syn på en massa nyheter och kände att jag bara måååååste prova. Så denna gång blev det Marabou Sensation Toffee Walnut. Men det var en besvikelse. Den var inte alls som jag hoppats på.. Men men, nu vet jag det i alla fall.

Min kväll har varit jäktig, har varit bort till pappa för att skriva ut och plasta in lite saker tills i morgon. Har även fixat lite "matsäck" tills i morgon. Jag är så dålig på att äta frukost så jag har förberätt lite tills i morgon. (men också för att få sova lite längre) Hehe... Har även hunnit med att prata lite med Syrran som är på besök i stor staden för att gå på Takida i morgon. Kommer dock inte hinna träffa henne, lite tråkigt. Men vi ses i jul.




Nej ingen höjdare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0