Pratar i sömnen, Javisst!

Läste det här i Moas blogg precis (www.myhoneybun.blogg.se), Höhö inte lätt att ha med att göra i Sängen.. Hihih

Det blev en helmysig kväll igår med rajk.. Dock somnade vi framför filmen men den var ändå inte bra så...
Jag vaknade till av att hon tog allt täcke och när jag röck tillbaka det så fick jag världens utskällning, när hon fortfarande sov! Haha! Det där hände när jag sov hemma hos henne i torsdags också, fast då var det ingen utskällning utan världens hån.. knas!


Haha akta er, vem vet vad jag kläcker ur mig.. Höhö! Nej men jag kommer dock inte i håg nått av det så jag känner mig rätt tasig faktikst!! Ledsen Moiiee!

Vill bara tillägga att jag är glad att vi inte är osams mer, känndes så onödigt. Det är ju vi som är trion likom, den kan man inte bryta!! Love you girls! <3


Västervik 2009, oförglömligt!

Ciaoo!

Rajkii..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0