Power to the people!!

Fick en sådan stor lust att gå på bio igen. Det är så mysigt att sitta där och kolla på en riktigt bra film. Men samtidigt vore det inte helt fel att krypa ned i en skön soffa med någon man gillar.. Usch vad jobbigt det blev nu.. Tjejer, vi måste åka på bio! Jag får panik annars..

Känner även för en förändring, mitt hår alltså.. Det är inge roligt längre. Jag vill färga det och köpa silvershaampoo så det får den där snygga nyansen som den hade förut.. Ska nog be min kära värninna Jessica få ta en titt på mitt hår och se vad hon kan göra åt saken.. Hahah.. Jag älskar mina underbara vänner!

Moa för att du är en gud på att ...... massera!! Så min kropp mår bra. hihih...

Jessi för att du kan få mig att se ut som en filmstjärna i ..... håret!! tssss..


Två blonda och en brunett, kan det bli mer hett.. Hahaha... Men jag kan ju säga att vi alla tre är lika blonda i huvudet.. Hahahaha

"We are the world, we are the children, we are the one who make a better day"..

Kommentarer
Postat av: moa

hahahaha naaaw pullaaan!! love ditt rim <3

2009-11-24 @ 19:14:46
URL: http://myhoneybun.blogg.se/
Postat av: Jessica

du det där håret fixar vi på en gång! ;)<3

2009-11-24 @ 21:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0