Personlig julklapp till de olika i personalen? Mycket extra jobb?...

Gårdagen spenderades hemma framför Glee. Tycker verkligen det är jätteroligt. Om man tänker efter så märker man att det är riktat till både yngre och äldre. Just för att det handlar om en medelålders lärare och hans ny skapade grupp men även hans liv. Men jag börjar bli riktigt motiverad till att göra nått liknade jag med. Det vore trevligt att "tillhöra" någon grupp som träffas, gör det de tycker är kul samtidigt som de gör nått liknande, sång, dans eller någon sport. Moa började prata om vollyboll och jag blir mer och mer taggad på det. Det är aldrig för sent att lära sig nått nytt liksom.

Var på praktiken i dag och fixade lite. Det blev mest en massa prat (affärsprat) hihihi.. :) Men vi fick lite gjort i alla fall. Jag fixade ordning på julklappar till de i scrapbookingteamet. Enligt min åsikt tycker jag att de anställda ska bli glada för de det får av chefen. Bara det att bossen tänker på de anställda och ger en julklapp. Sen om några gillar den mer eller mindre är ju en annan sak. Men skulle jag få nått från mitt jobb, Coop Konsum (som jag inte tror jag skulle få) skulle jag i alla fall bara bli glad för att min chef tänk på mig. Men jag vet inte hur andra resonerar, men det är min åsikt i alla fall.

Resten av eftermiddagen har fixat med att stuva in saker i bilen som jag ska ha med till öppet hus i morgon. Start 09:00- 13:00 Rodengymnasiet i Norrtälje, Varmt Välkommna!! Och nu ska jag snart slå in "fejk" paket som jag ska ha med mig. Tror mitt "bord" kommer bli riktigt bra. Eller helt okej, med tanke på att jag inte har fått hem mina fyrhjulingar än. Men det är kul att bara stå där. Ska åka en sväng till Rimbo för att köpa "lock" godis till mitt bord och även matsäck som jag kommer behöva ha med mig. Eftersom jag är själv kan jag ju inte gå ifrån och äta... Puuhhh! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0