Pepparkaka!

Usch vad trött jag var i morse när jag gick upp.. Fy tusan! Tog bilen in till skolan och plockade upp Mickis på vägen. Hade en sjukt jobbig,  men ändå rolig idrottslektion. Tog ut mig som tusan under de olika stationerna, men jag var inte trött efteråt:) Höhöh. Det kommer väl.. Resten av dagen bestod av plugg med mitt företag och historia. Känns som det ända jag gör att är läsa i den där j*vla historia boken. Men men, sen kom Moa och Jessi till skolan och vi åkte och solade! Jaa nu har Jessi kommit hem, mys pys! :) Jessi var redan fett brun, typ pepparkaka! Men hon skulle solan ändå... Sedan var Moa jätte hungrig så vi åkte i driven och köpte oss varsin chease i bilen på väg hem.

Sen var jag faktiskt tvungen att skriva ned lite historia hemma hos Moa medan de bakade kladdkaka:) Mmmm mumma! :) Jessi drog hem och käkade, så vi kom efter när kakan var klar. Satte oss i Jessis säng och käkade kladdis och kollade på bilder från Thailand. Det var myyyyys.

Just de fick oss varsin halsduk av Jessi gumman, jag fick en blå, som är min färg höhö:) Hon vet vad vi gillar :)
Nu ska jag sätta mig och läsa lite så jag verkligen fattar nått om vad Kalmarunionen är för nått.. Det vill liksom inte fastna i huvudet.. Men jag måste för jag redovisning i morgon. Skulle igentigen behöva fixa lite med mitt företag oxå.. Mini Moto UF ! Få se vad jag hinner.. Skulle vilja träna oxå, men det får jag hopp över idag. Hinner liksom inte, men jag har iaf haft idrott idag.


Nu är hon tillbaks <3

See yaahh!!

Erica...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0