Nu fattas bara snön!

Usch ännu en slitsam dag. Fattar inte att jag orkar, höhö.. Efter att pappa godkännt städningen var det dags för mig att äta nått. För de hade redan ätit när de hade handlat. Så det blev risgrynsgröt och ägg. Protein!:) Sen åkte jag hem till mig för att fixa en dörrkrans. Den blev jättefin. Sen fixade jag lite inne också med lite pynt i blommorna och en dekoration att ha på bordet. Myspys! Sen gick jag in och fikade hos Annette och barnen. Sen var det raka spåret in och plugga historia. Han plugga en och en halv timme kanske sen ringer mormor och pratar i 50 minuter! Sen var det bara att ta på sig kläderna och ut och jogga vår runda jag och Annette. Nu känns det att det börjar gå lättare och lättare för vi båda märkte att vi ökade utan att tänka på det. Hur skönt är inte det liksom!!

Väl tillbaka hoppade jag in i duschen och fortsatte sedan plugga. Så nu orkade jag inte mer så jag satt mig här och ska vänta på att min tvätt ska bli klar. Sen blir det nog sängen skulle jag tro.. Haha rolig dag.. Men jag har fått mycket gjort i alla fall!!!


Fin fint! Köpte blommorna i söndags. Kännde att jag bara måste köpa de, och de gjorde jag :)


Min dörrkrans jag gjort alldeles själv! Ända från grunden till slut touchen!


Blommorna jag fixade förut och nu kransen!


Och det här är inne.. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0