Nu börjar allvaret

Nu har jag precis kommit tillbaka från en joggingtur. Vi bytte ut vår powerwalk mot att jogga för en ökad effekt. Och faktiskt så känner jag mig tröttare i kroppen så det känns det det tog mer.. As skön känsla. Så nu när jag duschat ska jag sätta mig framför tv med min vattenflaska och bara ta det lugnt. Ska så klart se mammas pojkar :) Tim ser riktigt bra ut (a) Höhö.. Har även gjort klart de första instuderingsfrågorna på de första pappret. Nu känns det kul att läsa om 1500-1600 talet. Så jag tänkte att jag skulle läsa lite i pauserna :) haha kanske inte så bra, men jag ska svara på mina egna frågor och då har jag ju redan läst texten en gång tidigare så jag kommer ihåg lite när jag väl börjar läsa säkert.

Väntat även ett samtal från Moa för jag måste få höra om filmen, Paranormal activitys. Den skall tydigen vara helt psykiskt, så det kanske inte är så bra att jag ska se den, är sjukt rädd för skräckisar. Fast på nått sätt så vill jag se den så jag vet vad alla andra pratar om.. haha Sen ville även hon höra nått från mig.. Höhö vad kan det vara.. Nej då men vi har inte snackat nått i dag och jag känner att jag behöver prata av mig lite. Höhö..

Stay coooooool!

// Rajkiii..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0