Nominerad

I morse åkte jag som sagt hem från Moa och dirkekt till min praktik, www.magdas.se . Där jag spenderade hela förmiddagen. Sen åkte jag med till Rimbo för att hämta paket som Annette skulle hämta ut. Vi passade även på att handla med oss mat från Chokolate. Mmmm mummma!! Det var riktigt gott!! Sen åkte jag över till pappa en sväng för att berätta en rolig nyhet:

Mitt företag har blivit nominerad till bästa Affärsplan!! Åh jag blev jätteglad när min lärare ringde och berättade det för mig i dag. Nu kommer jag att kunna tävla om det med andra som också blivit nominerade på mässan på Nordrona den 8 december. Men om jag vinner eller inte spelar ingen roll, men det är jätteroligt att jag blev utvald!

Åkte sedan vidare för att hämta mina tröjor som varit på tryck hos ett företag som trycker tröjor. Det blev jättebra, så en av de ska jag ha på mig på lördag när det är öppethus på skolan. Nu ska jag ut och springa med Annette och bränna lite fett.. Hahaha.. Men det är så sjukt sköönt!!




Moa sitter och sms:ar mig på ett prov..  Sam-eleverna får inte plats i sin egen korridor så de tar våra lokaler på handel.. Buuh för sam ekonomiarna! Vi kunde inte arbeta med våra företag bara för att de tog upp våra lokaler...


Min cooola bil.. Höhöh not, kan ju i alla fall försöka pimpa den lite.. Hahaha


Kommentarer
Postat av: MOA

OOH FRANKIIE! :D



haha anledningen till att vi gjorde provet i er korridor var att peter som jag har i det ämnet hade prov med ettorna vid era datorer för vi har inte så många i samma rum.. och han var tvugnen att hålla koll på oss så vi var tvugna att va vid dom :p

2009-11-26 @ 19:44:06
URL: http://myhoneybun.blogg.se/
Postat av: Annette

Grattis till nomineringen, den är du värd! Hoppas vi kan komma förbi på lördag och se montern och dig in action :) Apropå ditt tidigare inlägg "Bitch, javisst" så blev jag ju tvungen att googla på det... ;) Det kan tydligen tolkas som nedlåtande om en "självständig och aggressiv kvinna, rivjärn". Men bland framför allt ungdomar betyder det istället ofta tvärtom något bra: "att inte ta skit från någon, att vara självständig, självsäker och frigjord". Det kanske mest beror på hur man säger det... För mig är det hur som helst en komplimang till en självständig person med skinn på näsan, motsatsen till våp. Kram!

2009-11-26 @ 20:04:11
URL: http://www.magdas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0