Missade Bonde söker fru!!!

Hur F*n kunde jag missa bonde söker fru!! Värsta tabben ever liksom! Jag började kvällen igår med att kolla på Patrik 1,5 för jag var så sjukt trött. Sedan böt jag till Tv:en och började kolla på Bonde söker fru som jag alltiiid följer! Vid första pausen så tänkte jag att jag blundar lite, och gissa vad jag gör! Jo somnar! Vaknar sedan vid halv 11 på soffan att Moa ringer och väcker mig... Frågar henne vad klockan är, och märker då att jag missat heeeela Bonde söker fru + Oskylldigt dömd som jag gillar att se.. Märker att det inte är någon större idé att förstätta vara vaken efter att jag avslutat samtalet med Moa Muttiii!! :) Höhö. Ledsen tjejer för era "nickname", men jag bara måste.. hihih Hängde min tvätt och gick och sov.

Jo just de, måste tillägga att min redovisning i Historia som jag tjatat om så läääänge, gick faktiskt bättre än jag föreställt mig.. Tur var väl de. Höhö


Bönderna 2009 :)

Puss och Kram!

Rajkii...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0