MINI MOTO UF

Usch, nu är jag klar med att skriva ned min redovisning i stödords format iaf. Nu gäller det bara att komma ihåg vad det är jag ska säga.. Höhö. Asså det kommer bli katastrof! Men jag hoppas hoppas verkligen på de bästa i alla fall!

I dag har jag iaf pratat med en företagare som trycker tryck på tröjor. Hon var verkligen jätte trevlig och jag känner på mig att detta kommer bli bra. Jag ska trycka upp två stycken så jag kan ha på de olika tillställningar som kommas ske! Jag har ännu inte bestämt tröjans färg, men jag vet vilket tryck jag ska ha iaf. Lägger in en bild på ungefär det kommer se ut.

Jag vill att containen skall komma med min leverans nu så jag kan få börja sälja. Längtar faktiskt!! Hoppas bara att min hemsida blir bra. Vi får se, ska fixa det i morgon och mycket mer! Puhh ! Nu har jag helt plötsligt fått en massa att göra..






Seeee yaahh!!

Rajkii...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0