Lyckorus?

Oj oj oj! Nu känner jag ett visst rus i kroppen av lugn. Jag har skrivit ned det jag behöver göra och på nått sätt lugnat ned mig en aning. Nu har jag också läst igenom mitt tal i engelska om The Pink Ribbon.. Som jag tycker går bra när jag pratar hemma, men när det sen blir dags för att stå där framme inför en hel drös med folk kommer det dock gå mindre bra... Sen har jag även fixat med mitt företag och känner mig ganska kontrolerad. Skulle dock behöva ha tillgång till mina dokument som jag har i skolan, men det finns inget att göra åt den saken nu. Så nu tänkte jag att jag skulle sätta mig och läsa lite i min historiabok om 1500-1600 talet, som vi har prov i nästa vecka. Får se hur det går.. Puhhh!! Kan glädja mig åt att jag har lite chips hemma som jag ska belöna mig med om en halvtimme då jag ska se på Paradise hotel på kanal 6. Som jag har!! :)

Have fun!

/ Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0