Legister eller vadå!?

Assså shiiiiit!! Jag måste bara börja med att säga, vilken show Michael Jackson gav oss!! Hade denna här konseren blivit av hade det blivit den mest omtalade i heeeeela världen i all oändlighet. Fy satan vad bra den var! Sjukt många snygga dansare var det med också. Det Coolaste var ändå att MJ är ju sååå sjukt bra på att dansa! Helt sjukt!

Haha sen måste jag berätta om våran "lyckade" bussresa på vägen in.... Jag hoppade på bussen vid mig då Moa redan satt på den. När vi kommit fram till långhundra rondellen alltså Åby vägskäl pratar busschaffisen ut i högtalarna att "- Nu är vi framme i Uppsala län så nu kommer jag gå och kolla att alla har giltligt bussbevis" Vi ba shiiiit! Vad gör vi?! Gömmer oss var det ända jag kom på.. Höhö! Smart! NOT! Slutade med att vi sprang av innan han hann komma till oss! Hahah, legister! höhö!

Som tur var stod det en buss till Norrtälje bakom oss som vi sprang på. Vilket ledde till att vi fick åka tillbaka till mig och hoppa av och ta bilen.. Lite panik inne i Uppsala, men det gick ändå bra! Och som sagt, bion var hur bra som helst!! Har hört att låten This is it, inte fått så bra kritik, men jag tyckte ialla fall att den var jätte bra! Skönt sound liksom.. Höhö!

Jo just de! Jag har hittat min nya "favvobutik", NewYorker. Fy satan vad snygg kläder de har där! Blev ett par sjukt snygga leggings och ett nit armband:) Tack Moa för du visade den!!

Nepp nu blir det sängen!!

Natti natti!!

Rajkii...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0