Lätt stressad!!

Lite lätt stressad nu, ska försöka packa kläder, välja kläder, sminka mig, kolla på Idol, kolla läget på fejjan för att sedan åka till Rimbo och träffa Moa och Jessi! Vi ska ev in till Nortan och kolla läget bara. Jag hade planerat en lugn fredag bara för mig själv i soffan framför tv, men sen kände jag att det blev rätt ensamt så jag vill nog träffa brudarna ändå. Anledningen till att jag skulle ta det lungt var för att jag ska jobba i morgon och vill vara utvilad. Av erfarenhet vet jag att man knappt kan ha de lungt när man är med tjejerna! Höhöh!

Men iaf, min dag började med att Moa gick upp någon gång mitt i natten (känndes det som iaf) höhö, slängde tydligen ur mig någon knäpp/rolig komentar. Hihih, Sov då så jag kommer dock inte i håg det. Sedan har jag varit på praktik hela dagen. Har varit en hel del att göra, men det är kul så det spelar ingen roll :) Sedan blev det middag hos farmor och farfar och slutade kvällen med att åka till pappsen en stund för han åker nämligen till Las Palmas i morgon... Avuuuuundsjuk eller vadå!!! Men men.. Han kanske köper med nått skojj hem :)

Nu blir det Idol med favoriterna, Mariette, Erik och Tove!!

Tjingeliiing!

Erica...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0