Lärarutbildning!

Satt och kollade på vilka ämnen man behöver för att komma in på lärarlinjen. Det ser ljust ut!!! Jag är jätteglad att jag har behörighet till det jag vill plugga vidare till!! Jag ska prata med min yrkesvägledare på skolan och höra hur man söker in till en utbildning i Göteborg. Som ni kanske har redan förstått tänker jag och Moa flytta till Göteborg för att vidga våra vyer lite och samtidigt plugga. Jag ser verkligen fram emot det, ska bli jätteroligt!! Vill verkligen bort från roslagen och träffa nya människor och nya möjligheter. Det sägs ju att folket i Göteborg är jättetrevliga mot alla, varken de känner än eller inte. Det är ju raka motsatsen till hur folket i Stockholm är.

En till sak som är bra med det är att jag kommer närmre mamma, Pernilla och Lillbrosan. Samtidigt som vi kommer till en stad som ligger på västkusten! Hur mysigt är inte det liksom!! Åhhhh vad jag längtar!!

Men det kommer dock bli problem att vara AIK:are i Göteborg.. Hahaha kommer ha folket efter mig.. Höhö..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0