Lååångsamma dagar

Usch vad jag inte gillar lååångsamma dagar.. I dag blev det ingen praktik. Vet ej varför men jag fick ett mess i morse om att jag inte behövde komma. Tror kankse att hon var sjuk eller att hon behövde skriva på sin bok istället för att det kanske inte fanns nått att göra i shoppen i dag. Så nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra för nått. Ville åka in till Uppsala med Moa och handlar på Newyorker men hon hade körlektion till 16.00 så det blir så sent tyckte hon eftersom hon har mycket att göra i skolan. I bland är det skönt att gå handel. Men faktiskt, jag har också en hel del att göra. Men jag tar mig bara inte tid till det.. Höhö..

Satt och funderade på om jag skulle ta en promenad till skogen och plocka lite granris till mina blomkrukor på trappen.. Men vi får väl se.. Ska nog göra lite mat först och kolla klart på en film som jag började kolla på igår. Blev ganska sent igår, men jag sov faktiskt riktigt bra i natt :) hihih.. Sen får jag helt enkelt se vart dagen tar vägen..


Vore inte helt fel med lite värme nu, Tack!

// Rajkii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0