Kvällens planer

I morsen ringde klockan på 06:20!! Inte sååå kul... Åkte in och fixade i ordning mitt bord i korridoren i skolan. Sen var det bara att stå där hela dagen och se glad ut.. Det jobbiga var att estetjävlarna spelade us usel musik hela dagen. Har/hade världens huvudverk efter det. Snäll lär er sjunga och spela lyssningsbar musik. Tänk på att alla orkar inte höra rock och massa skrööööön hela dagen. Varför kunde de inte ha spelat några trevliga julsånger i stället och blanda lite. Men det skulle inte ha funkat ändå, för musiken överröstar sången. Det hela leder då till att sångarna sjunger ännu högre osv.. Inte så bra..

Sen drog jag och Moa in på skokanoen för att kolla lite skor. Blev dock inget köp, men kul att kolla. Åkte vidare hem till Moa och softade lite i sängen. Sen kommer ordningsamma Erica in och planerar dagen. Vilket blev: hem till mig för att hämta kläder, vidare till pappa för att be han kolla på min bil. Stannade där ett tag för Moa blev helt förälskad i pappas hundvalpar. Sen åkte vi hem till Moa där maten väntade. Mmmm mummma!! Sedan har kvällen fortsatt med en tur till Coop för att handla lite och nu blir det att fixa sig för en drinkväll hos Moa och vidare till Trädgården. Sen får vi se vad det leder. Man vet aldig när Moa och jag är i farten.. Hahah..

Seee yaahhh folket!
Kanske på den plats du minst anar....


Hittade en gammal bild på Moa och Mig när Jessi bodde i Rånas! Härlig dans!! Hahah.. Nej jag är inte gravid.. hahaah...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0