Kan lägga det bakom mig nu.. Puhhh

Nu äntliiiiigen har jag skrivit provet, och guud vet hur det gick. Asså jag kände mig liiite förberdd men när jag väl satt där så kändes det inte alls bra.. hmm, får väl se när hon rättat det hur det gick.

Sen har jag hunnit med att ha ett enskillt samtal om evtuell praktikplats i Scottland i vår. Det vore en jätte bra merit att får åka dit för mina framtida planer, men det är tio som sökt och det finns bara fyra platser. Så vi får se.. Men får ju alltid hoppas. Det vore jätte bra om jag fick åka med för jag har tänkt mig att jag vill jobba utomlans på nått IKEA-varuhus för att det vore en utmaing för sig själv nu innan jag vet vad jag vill hoppa på för vidare utbildning. För plugga vidare ska jag göra men jag vet inte vad jag ska plugga till.. Det är faktiskt jättesvårt att veta det ju!! Men det kommer väl..

Nu ska jag snart ha Historia lektion.. Känns som om hela min skolgång bara handlar om historia.. Men men.. Det får väl vara så under en period... Höhö

Hejsvejs!!

Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0