Julstessen är på ingående

Börjar få lite smått panik över denna hysteriska stress över julklappar. Det är verkligen jättesvårt att hitta den "perfekta" till alla.. Men jag tror jag har hittat några som jag tror kan fungera. Säger dock inte till vem eller vad det är för det finns tydligen några i min släkt/familj som läser min blogg utan att jag visste det... Höhö. Men ska i alla fall i väg och köpa de i morgon efter skolans slut tänkte jag. Sen kom jag på en annan sak jag får mitt studiebidrag på tisdag och sen lön den 15 så jag tror jag kan få ihop julklappar till alla i år igen.. Hiihi..

Sen har jag och Moa börjat planera nyårsafton redan!! Åhhh vad mys det kommer bli!! Efterlyser en nyårs fest?!? Någon som vill ha några partypinglor till sin fest?!? ;) Har även pratat om att åka någon färja för att äta julbord! Jag ääääääääälskar nämligen julbord! Det är så sjukt mysigt, och gott!!


Snälla kan det inte börja snöa!! Det skulle vara så mysigt! Nu när det ändå är minusgrader kan det lika gärna komma lite snö tycker jag. Sen vill jag lära mig åka slalom också. Någon som vill lära mig? (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0