Ja jag sitter faktiskt hemma..

Ja jag sitter faktiskt hemma en lördagkväll, ensam, pluggar, kollar på tven och bara mår gött!! :) Det är fakiskt riktigt skönt, jag gillart!  Funderar på att åka och köpa nått gott att äta efter jag varit på min jogging tur. Ska vara klar om 10 minuter, för då ska de springas :) Hehe.. Men jag lär ju inte göra de för nu är det knapert på pengarfronten.. Har lagt undan pengar på ett sparkonto, tänkte försöka vara lite mogen och spara till nått större och roligare. Typ en utlandresa i påsk eller en taattoo efter nyår, eller en bättre bil, eller bara till nått annat vettigt. Ska sluta bränna pengar på skit, då menar jag onödiga krogrundor! Jag pallar inte mer.. Jag är inte ens taggad på någon fest Moa pratade om i Rimbo, typ rimbo if´s lagfest. Nej jag känner att jag bara vill krypa ned under en filt och ta de lungt. Kanske att jag börjar bli mogen, höhö vem vet. Nej då, det är jag ju redan..  Haha.. Och självförtroende har jag också, det ska man ha till måtta.. Men pappa tycker jag har på tok för mycket, men det tycker inte jag.. Hahah..

Nej nu ska jag springa..!! Skööööööööönt! Har gått eller sprungit varje dag den här veckan, hur skönt som helst!

Skönt låt : I only want to be with you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0