Inte så långt kvar!

Äntliiiigen har jag slitit mig från boken... Men det känns fortfarande inge bra! Jag som verkligen ville ha VG på de här provet! Men men... Får se i morgon hur det går.. Antagligen åt helvete. Usch! Nu är jag satans jävla trött, så jag funderar på att gå och lägga mig..  Vore skönt att komma i säng i tid för en gångs skull :) Höhö

Asså jag fick typ panik i dag! Det är ju inte alls långt kvar tills vi är inne i december och allt julpynt ska upp och det blir sån där mysig stämning som är det bästa med julen! Åhh i like it! Jag tycker faktiskt det är mysigast innan julafton för när den är över så försvinner den mysiga kännslan. Känns konstigt att säga det här man jag längtar faktiskt till lite snö nu, för ska det vara kallt kan de lika gärna få vara lite snö tycker ja :)

Dagens låt!

- The Way You Make Me Feel- Michael Jackson

Sov gott folket!

/ Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0