Inköpslista

Jag har upptäckt att helt plötsligt har de mesta i hudkräms väg försvunnit. Eller det har ju så klart producerats upp, men en då, hade värsta lagret, efter att bland annat mamma köpt nytt sånnt nästan varje gång jag varit där och jag själv köper ofta när jag handlar, men nu är det slut. Sen har jag upptäckt en hel del andra saker som jag måste köpa in till mitt hus.

1. Hudkräm
2. Silver shaampoo
3. Hatthylla
4. Skohylla
5. Förvaringslådor
6. Glödlampor
7. Skurmopp + hink
8. Nagelack!!
9. Eye liner
10. Ögonskugga
11. Hårinpackning
12. MAT
13. Blommor, (de andra ha dött)
14. Galjar..

Ja som ni ser verkar de mest konstiga prylar samt hygenprylar köpas in, iaf inom loppet av en månad, sen är det slut på de mesta..Hmm varför ska allt kosta pengar...

Jo sen vill jag efterlysa någon som kan hjälpa mig att byta däck på min bil. Börjar bli dags att köra med vinterdäck, iaf på mornarna :)


Hur söt som helst ju! :)


Pussen!!

Erica...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0