Hudcancer, nej tack...

Usch tror jag har halsbränna... Inget jag gillar... Har precis tagit en samarin så jag får hoppas det går över för jag kan inte sova annars..

Nått intressant... SATS har tagit bort sina solarier bara för att de står för friskvård och solarier är inte det. Det framkallar hudcancer(som alla reda vet)Höhö... De som solar har 75 % större chans att få hudcancer än de som inte gör det. Och det är i åldrarna 18-24 som solningen har ökat som mest.. Hmm känner mig träffad.. haha! Men jag kan inte låta bli ändå. Känns som om att det inte händer mig, men man kan ju aldrig vara helt säker. Men det känns så bra att se fräch ut även på vintern ju... Men men..

Funderar på att lägga mig nu faktiskt, är riktigt trött. Tog en "powernap" i pauserna mellan Glee.. Hahah ställde mobilen och somnade. Den ringde och jag fortsatte kolla.. Hahaha snacka om knäpp alltså...

Usch jag måste verkligen göra nått åt mitt hår, det ser inte bra ut längre. Det känns mycket slitet, så det får bli en klippning och massa hårimpackning.. :) Hahaha..



// Erica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0