Home sweet Home!

Nu är jag äntliiiiigen hemma efter en vecka i Värmland. Jag hoppade på tåget i morse vid 10.25 och anlände till Stockholm central vid 13.30 där mormor mötte upp mig. Vi skulle ta en tur på stan och köpa min klänning som jag inte fick härromdagen. Vi gick och provade den och jag köpte den efter en sådan längtan efter den. Höhöh. Sedan begav vi oss till ett matställe för att äta. Det bliv lassange för min del, jätte gott var det. Sedan gick vi till lindex så jag kunde få köpa mig en ny bh också. Hade lite problem att välja färg mellan vit och svart. Men till sist fick de bli en svart. Sedan åkte vi till rösa där mormor hade sin bil, så jag satte mig och körde mot Rimbo där vi stannad och handlade lite frukost på ICA. Sedan bar det av hem till my place. Där släppte mormor av mig och nu sitter jag här och väntar på att Moa ska komma. Vi ska ha en lite sleeeep over :) Myspys. Har inte träffat varandra på en vecka! Så det ska bli riktigt kul. Nu ska jag köra upp till macken och hämta henne. Talk to you later!



Seee yaahh!!

Rajkii...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0