Helgen

Ja du var ska jag börja... Helgen alltså. Har varit för jävla bra alltså. Ska dra den kort.

Fredag: Börjar med att jag åker till Moa och äter, fixar oss och åker in till Norrtälje för att förfesta hos Sofie. Där var vi ett gäng på cirka 9 personer. Myspys. Det roliga var att när det typ var två timmar kvar tills vi skulle gå var typ iaf jag och Moa gaaanska berusade. Men det funkade iaf. Inne på Mobet var det inte mycket folk alls, men det var ändå okej.. Sov i Norrtälje den natten och åkte sedan hem med Moa vid halv 10 bussen.

Lördag: Efter vi kommit hem med bussen äter vi, och Erica somnar medans Moa ligger och läser på inför ett prov, Högt! Hahah.. Sover ett antal timmar och vaknar sega.. Äter ännu mer och börjar sedan försöka rycka upp mig eftersom jag skulle in till Norrtälje och ha en lite överraskingsmiddag för Isabelle på Trädgårn. Lyckat!! :) Åkte hem i tid, nykter!! Inte en droppe drack jag. Kände att jag inte behöve det, kunde ha kul ändå liksom och så fick jag i mig tillräckligt på Fredagen. Haha.. Kvällen slutade med att Jessi kom hem till Moa och vi åt glass och varma hallon.. mummmma!!

Söndag: Vaknar upp hos Moa, somnade före Moa så klart och tydligt sagt några fraser i sömnen! Höhö! Vi slökollar på Idol och äter mat och avslutar med glass och varma hallon.. Jammiii!! Sen åker jag hem för att träffa pappa efter att han varit borta i en vecka. Då har han köpt med sig en liter vodka till mig, men han glömnde dock mitt vin, men det gör inget :) Sen var jag bara tvungen att gosa med kattungarna ett tag. Kan verkligen inte bestämma mig för vilka jag ska ha!! De är så söta allihopa ju!! Sen åkte jag hem till mig efter ett tag. Gick en powerwalk runda med Annette och nu sitter jag här.. Har även tvättat, städat lite och gjort mat till mig :) Nu får vi se vad som händer näst!!


Erica och Moa!

/ Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0