Hej Subway!

I morse på bussen träffade jag Moa och Jessi. Jag är sjukt trött och går på övervarv känns det som.. Försökte före en dialog med Moa men det gick inte så bra för hon svarade inte.. Hahaa. Moa brukar aldrig vara trött! Sen har jag fixat en del med lite material till Öppethus på Roden på lördag.. Får se hur det blir.. Men det blir nog bra..

En glädjande nyhet är att Subway har kommit till RIMBO!! Hur gott är inte de egentligen! Jag bara äääääälskar deras mackor.! Mitt nya ställe där jag kommer hänga. Hej då kebabben och träffen, Hej Subway! :)

Synd bara att det kommer konkurera ut café chokolate som är så gått. Men man får hoppas på att det kan gå runt och hålla sig kvar..


Kommentarer
Postat av: anne

tittade förbi :) trevlig blogg du har!

2009-11-25 @ 10:51:42
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag ÄLSKAR Subway. Det kickar ass :)

2009-11-25 @ 11:05:43
URL: http://bebbiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0