Happy face!

Yes!! Jag fick VG på provet i Historia. Det gjorde verkligen min dag! Blev verkligen jätte glad efter allt slit!! Men det som var mindre roligt var ju att jag fick reda på att om två veckor ska vi ha ett nytt prov om 1500-1600 -talet!! Men på nått sätt tycker jag att det verkar intressantare :) haha men vi får se..

Tog tag i min disk när jag kom hem, fy satan vad mycket det var alltså.. Kommer inte ihåg när jag diskade sist, men tror fan att det är ända sen jag kom hem från mammsen... Höhö! Sen har jag tvättat och gjort mat.. Mummma!! Inte den svåraste maten.. Snabbmakaroner och burkköttfärssås :) Men det är gott!!

Nu ska jag fixa det sista på mitt ryggprogram i idrott!! Sen blir det nog bonde söker fru och chips och dip!! Hoppas att jag inte somnar den här gången bara ! Haha!

// Rajkii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0