Handen på hjärtat

145 visitkort senare och 5 paket inslagna sitter jag här igen. Har hunnit med att fixa nästa allt till mitt bord tills i morgon. Hoppas jag i alla fall:) Ska åka till pappa för att hämta en sladd och sedan till Rimbo en sväng för att handla lite.

Satt och tänkte att på söndag är det första advent, vilket innebär att JULPYNT ska upp!! Myspys! Men typiskt mig så har jag redan fixat allt sånt, så nu sitter jag bara och myser med mitt julpynt och adventljustakar.

Med handen på hjärtat kan jag erkänna att jag är riktigt avdsjuk på de som har en pojk- respektive flickvänn att spendera dess mörka kvällar med. Som nu kväll hade det inte varit helt fel med en god middag och fortsätta mysa framför en tven. Anledningen att jag börjat tänka så här kan nog bero på att jag påverkats av alla låtar som handlar om kärlek! Sånt tänker man inte alltid på, men jag har börjat lägga märke till det.. Inte sååå kul.. Hahah men men, jag har funderat på att ta grönt kort i Golf = träffa (förhoppningsvis) snygga, välklädda, mogna och pålitliga killar. Hittils så har jag nog träffat fel typer. De vill inte skaffa lägenhet, de vill inte stadga sig, de vill inte ha ett seriöst förhållande och är dåliga på att laga mat. Hahah.. Men det har också funnits många bra sidor hos de killar jag träffat. TRO mig! Inte bara fel, men det är lätt att man hittar sånt efter ett förhållande tagit slut. Varför vet jag inte, men det kan vara så att man vill hitta på andledningar till varför det inte funkade. Blir lätt att man skyller ifrån sig eller på sig själv. Men men.. Vi får vänta och se vad som händer..

Nu ska jag i alla fall åka och handla lite frukost hem till mig. Har inte haft det på veckor, så det är nog läge att handla det. Hahaha.. Studiebidraget kommer ju på tisdag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0