Glögg och lussebullar, Ja tack!

Nu är jag tillbaka från en låååång runda.. Det var skönt, fast jag kände mig så himla trött. Så nu känner jag mest för att hoppa in i en varm dusch och sedan lägga mig med mina duntofflor i soffan och kolla på tv. Men jag skulle behöva anteckna ned lite om Barocken, Rokokon och Nyklassiskt. Fick låna en bok av pappa om konst, så jag ska se vad jag kan hitta i den.

Har fixat ännu liter mer julmys i mitt hus. Det känns jättemysigt när man kommer in i huset. Det ända som fattas nu är glögg och lussebullar. Tänkte jag skulle köpa glögg någon dag så man har hemma liksom. Tänkte höra om någon vill ha en liten mysig glögg- smakarkväll! Jag vill prova nya sorter. Förra året provade jag någon som mamma köpt på systemet som hade smak av choklad. Den var jätte god faktiskt!! Får ju studiebidraget i morgon, men det kommer gå åt till julklappar till alla i släkten. Räknade att jag ska köpa julklappar till cirka 18 personer om jag räknat rätt. Puuuhhh! Det blir en hel del. Men som tur är har jag redan handlat till till 4 personer. Men skall komplitera lite till någon av de.. Syrran och jag har bestämt en summa, så då måste jag hålla mig till den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0