Fan vad braaaaa

Fy fan vad skööööönt!! Mina favoriter är kvar i Idol!! Så jävla bra..!! ::) hihi nu ska jag sova för jag ska upp vid 06:00 i morgon bitti.. Inte så kul!! Men jag slutar iaf vid 14.30 så det är skönt, för då försvinner inte hela dagen.. Höhö..

Ja just de, joo jag är hemma en fredagkväll trotts att det är den 20 och allt, men jag finner ingen glödje längre att gå ut.. Börjar bli så vardagligt. Så nu blir det uppehåll tills den 20 december då Jessi gumman fyller år!!

NattiNatttiiii!!

/Erica..

Kommentarer
Postat av: Jessica

det där med att stanna hemma tills den 20 onde låter jätte bra! :)

2009-11-21 @ 15:48:19
URL: http://jessicagullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0