Erica Tipsar!

Igår var jag och Moa och besökte Subway! Det var faktiskt mer folk än vad jag förväntat mig där. Det var riktigt roligt att se att så många är intressade att prova nått nytt. (Dock inte nått nytt för mig) :) Sen provade jag även en annan nyhet, Marabou har komit med några nya chokladkakor som jag har sett folk handlat när jag sutti i kassan. Den heter Sensation Yoghurt Rastberry. Hur god som hellst! riktigt värd pengarna måste jag säga! Sen har de även kommit med en ytterligare nyhet som heter Vinter. Den får än verkligen att få "smaka" på julen genom chokladen. Den är verkligen hur god som helst! De nya måste rekomenderas att prova.

I alla fall, kvällen fortsatte med kladdkaka och Bonde söker Fru hos Jessi. Hon var barnvakt åt sina småsyskon så de var också med och kollade. Johanna som är den minsta är inte ens ett år och hon är hur gullig som helst. Hon är inte så rädd för mig som tur är, men jag får dock inte hålla i henne.. Det kommer nog snart.. Hehe.

Efter Bondeprogrammet som alltid ger än ett skratt åt vissa bönder. Stackarn, att han inte vet bättre än att göra korv och potatis och sen blanda sönder det så det blir en ända stor grötig smet. Aja alla kan ju inte vara bra på allt, men frågan är vad han är bra på... Moa och jag åkte hem i alla fall och fortsatte kolla på Oskylldigt dömd och sedan kalla fakta eller om det heter Kvällsöppet, är inte säker på vilket. Vilket jag också kan rekomendera, nått av de programmen alltså, Tror det hette så i alla fall. Det är efter nyheterna på 4:an på onsdagkvällar. I går handlade det om vilken dockusåpa som är värst att delta i för ens rykte. Det jag förstod det som var att Robinsson var det som var "mest" okej för en själv. Tror att de kom fram till att baren, paradise hotell eller nått som big brother var värst. Men som sagt, det var mycket intressant att lyssna på. Somnade dock efter ett tag i Moas säng.. Sov riktigt bra.. Hahah


Sensation Yoghurt Rastberry


Vinter

Kommentarer
Postat av: kvitto

man får finnar av cholkad......ogillar

2009-11-26 @ 16:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0