En sådan dag..

I dag började jag med att plocka upp en sen Moa vid statiol. Hon hade försovit sig! Det känns inte lik henne, de gånger jag sovit där har hon typ hoppat upp ur sängen medan jag legat kvar.. Åkte bil in till skolan, hoppade över idrotten för att regestrera mitt företag i älvsjömässan i Februari.. Sedan återstod det mesta av dagen att arbeta inför den kommande mässan uppe på Nordrona! Ett måste att gå och kollla ;) Det är en tisdag den 8 december.. Kom förbi och se efter vad det finns för företag.. Höhö..

Sen hade jag religionskunskap för första gången och jag kände dirket att jag bara äääääälskade läraren. Detta kommer bli mycket bra skulle jag tro. Jag ska även ha henne i Samhällskunskap en liten period. Vår andra lärare slutade så nu får hon ta över. Jag känner redan nu (inte illa menat mot den förra läraren) men jag kommer lära mig sååååå mycket mer under denn korta tid vi ska ha henne, än vad vi gjorde när vi hade den andra i typ 2 ÅR!

Aja, Mickis, Moa och Linn passade på att åka med mig i min "fina" bil en bit på vägen. Mickis skulle av redan vid gustavslund och Moa och Linn i Rimbo. Sen var det raka vägen hem för att gå på barnkalas. I dörren möts jag av barnen och gud vilket liv. Kul att se att de leker så bra tillsammans i alla fall.. Sen blev det tårta och en stor disskution vis matbordet om min framtid.. Vill ju bli lärare och det fanns en hel del komentarer kring det ämnet..

Sen åkte jag hem, trött som satan! Försökte plugga men jag orkade verkligen inte. Mitt huvud bara dunkar och dunkar och jag vill inte ha ögongen öppna ens.. Så det blev att jag somnade på soffan i stället.. Puuuuhh vilket långt inlägg det blev.. Aja ska kolla på tv nu tänkte jag..

See yaahh!

/Rajkii..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0