En massa dösnack..

Pratade nyss med min morbror och fick reda på att det inte var nått större fel på bilen. Inte så stort som jag trodde iaf. Var nått som skulle bytas ut och då också spännas.. Så fattade jag det som iaf. Haha.. Det var tydligen inget Paradise hotel i dag, det var the scprions king istället. Den har jar redan sett så många gånger så jag orkar inte kolla. Tror faktiskt jag ska börja göra mig klar för att krypa ned i sängen..

I morgon kommer jag och de andra som sökt till att få åka på praktik i Skottland få reda på vilka fyra det är som får åka. Självklart vill jag, men kommer jag inte med så är det väl ingen big deal med det liksom. Men som sagt det vore en riktigt stor och bra merit att ha med sig i framtiden. Bra att ha visat sig aktiv under sina år i skolan. Men det kommer nog synas i mina betyg att jag varit ändå skulle jag tro!... Höhö..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0