Egen företagare Erica

I dag vaknade jag upp hos Moa. Låg och smådegade hela dagen i sängen och kollade på Idol och Robinsson som jag hade missat. Sen har Moa städat sitt rum medan jag kollat på.. Hahah. Gillar att se andra jobba.. Sen tog vi en liten promenad, men det var så sjukt kallt ute så jag ville hem igen. Då när vi var tillbaka hemma hos Moa var maten klar.. Det var jättegott!! Spenderade en del tid i sängen med en del snack om allt möjligt. Kom fram till att killar är riktiga idioter. Jag är så trött på dem alla! Men men.. Jag försökte hela dagen övertala Moa om att hon skulle åka med hem till mig, men hon ville inte.. Hon har sovmorgon till 11 medan jag börjar vanlig tid, för skolka tänker jag dock inte göra. Så jag åkte hem själv, men fick lov att skrapa rutorna först, för nu var det tydligen minusgrader ute. Fy fan vad kallt det var.

Så fram tills nu har jag legat och kollat på Playa del Sol och Parlamentet. Nu har jag även Mitt stora feta grekiska bröllop i bakgrunden. Har redan sett den ett antal gånger men den är rolig.. Tänkte jag skulle lägga de bilder Mormor tog på mig på Öppet hus i lördags (igår). Kul att ha kvar tycker jag :)


Egen företagare Erica! Mini Moto UF. Leverans den 7 eller 8 december, leveransklara den 9 december.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0