Duktiga jag

Åhh nu känner jag att jag vill klappa mig på axeln och säga;
- Vad duktig du har varit nu Erica!
Höhö.. Vad gör man inte när man är själv. I alla fall, varför jag känner så är för att jag har storstädat heeela mitt hus och tvättat. Men även pluggat lite historia. Så nu känner jag mig så duktig så:) Är dock inte klar än utan skall forstätta plugga snart igen. Men mamma har lärt mig en bra studieteknik som jag skall prova idag. Man skall plugga intensivt i typ 30-60 minuter, vila och göra nått annat en sund (i mitt fall blev det datan) och sedan forstätta igen. Sedan skall man hålla på så.. Så jag hoppas det funkar även för mig. Vi får se :)

Nu ska jag gå tillbaka till historiaboken och se om jag blir någe klokare på antiken. Höhö

Tjingeliing!!

Rajkii..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0