Det kan va så bra!

Nu känner jag att jag varit duktig igen, har gjort klart en uppgift i idrott där man skall skriva ned olika övningar. SKönt att bli av med små uppgifter som bara ligger där... Skulle behöva sammanfatta en pjäs av William Shakespere, (Julius Cecar) också, men det hinner jag inte i kväll. Ska kolla på Bönderna på Tv4.. Höhö, stackars Roger alltså.. Jag får nästan panik när han inte kan prata snabbare.. Hahah jaja, alla är inte födda till att prata fort som jag :) Haha skojja.. Men men, ska bli intressant. Sedan får vi se vad kvällen bär av, en eventullet en liten plan, men vi får se om den blir av. Hopppas!!!! :)

Kvällens låt: Jag får liksom ingen ordning- Lars Winnerbäck



// Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0