Day after tomorrow

Usch i morse ringde klockan på 6:00 och jag vaknade som en zooombiiii!! Det var inte kul.. Klädde på mig och åkte brontobil till jobbet. Höhö... Gick faktiskt bra, har ökat hastigheten till 60 nu ialla fall :). Sen var det jobb hela dagen fram till halv 3 då jag slutade. Usch vad mycket folk det har varit i dag!! Helt sjukt, men vissa får ju lön den 20:e så det är nog därför.. Man märker verkligen att det är jul snart för nu börjar folk köpa julskumm och annat julgodis! Mmmmm mummmma!!

Efter jobbets slut åkte jag till min morbror för att hämta min bil och guuuud så skönt det var att åka en "mindre" bil! Hahah, körde rally hela vägen hem, sjukt kul!! Åkte raka vägen hem till farmor och farfar där jag skulle få mat, Dock hade pappa och farfar redan åkt, för det skulle till skogen för att jaga. Men jag fick mig en trevlig pratstund med farmor iaf.

Nu när jag kom hem fick jag ett ryck att jag måste sätta upp mina adventljustakar. Fick en mysig kännsla i kroppen och ville bara ha upp de. Men jag tände de dock inte. Haha..:) får bli till helgen när det är advent på riktigt...

Nu ska jag sätta mig och plugga lite för klockan sex ska jag ut och jogga med Annette. Sen får vi se om jag träffar tjejerna i kväll. Ska iaf vad som händer se Robbinsson!!! Sååååå klart!! Hahaha. Roligt, roligt!!

"Crazy but is true!"

// Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0