Buuuurrr!!

Kom precis in från en runda power walk. Fy satan vad kallt det var, sitter fortfarande och fryser. Uscha, blir duschen snart så man vaknar till lite grann. Har suttit och pluggat lite historia, men jag har ärligt talat ledssnat totalt på det nu. Känns som om jag har läst det så många gånger. Men ändå känns det inte som nått fastnat... Höhö!

När jag kom hem hade jag köpt med mig blommor hem som jag planterade i krukorna på min trapp. Det blev riktigt mysigt, nu fattas bara lite granris, men det ska jag fixa i helgen om jag hinner. Trodde att det skulle bli en lung helg men den kom jag på vad jag skulle göra på lördagen och sen frågade Moa och jag ville ut på Mobet på fredagen och jag överväger fortfarande om jag ska eller inte.. Är inte så fullt taggad, eftersom lördagen blir ganska intensiv den med.. Men som sagt, men Moa och mig vet man aldrig. På fredag kväll kommer jag sitta där och plötsligt komma på att vi drar ut och sedan gör det.. Höhö

Efter att jag fixat med blommorna somnade jag på soffan, utan tv eller eller musik på. Bara somnade sådär. Kännde att jag behöve det, så nu har jag tagit igen lite av nattens timmar... Hihih!!

Hejsvejs!!

Rajkii..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0