Buuuhuuuu!

Buuhuu!! Jag kom inte med, men bra kankse det var ändå. Anledningen var att jag varit till Gambia, men igentligen tycker jag att det inte är samma sak. Den redan betalade jag själv och det var ett projektarbete. Men men, Tänkte det att man kan åka utomlans själv på påsklovet eller helt enkelt lägga mer energi på mina fyrhjulingar. Det kommer att behövas. Tro mig!! Usch, men det är kul, så det är bara att köra på!!

Asså är skolan smarta eller är de bara dumma.. De flesta på Sam sitter och skriver nationellaprov i Svenska B i fem timmar, och även några på Estet. Då får skolan för sig att det ska ha brandutryckning.... Vad tänker det med liksom. Och en sak som inte heller är att vi på handel inte hörde nått.. Hallåååå ska vi brinna inne eller om det var på riktigt?!?!... Jaja IQ befriade eller nått!!

// Rajkii...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0