Budget

Budget hit och budget dit, Fy satan vad less jag blir på skolan och mitt företag ibland. Usch kan ju bero på att jag är sjukt trött också.. Har blivit rätt dåligt med sömn de två senaste nätterna. Höhö (a) Jag som brukar vara aktiv på idrottslektionerna orkade inte göra nått anstränganade. Usch och i kväll ska jag försöka plugga Histroia. Jag säger att jag ska göra det jämnt och det gör jag, men inte så mycket, typ en fråga eller så, sen ledssnar jag.. :) Ja just de, kul om jag skulle göra en budget på mina pengar som kommer in varje månad, jag skulle nog få världens ångest när jag ser hur mycket jag slösar på mina krogrundor och dess alkohol som förtärs under den tiden.. Höhö

Ja ja, back to school ! Uscha! Jag måste bara säga iiiiiiiiiiiiihhh! Och Moa du vet nog varför ! Helt galet!

See yaahh!

Rajkii..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0